Az egyik legmodernebb amerikai cég történetét ismerhetjük meg, amely egyre mélyülő válságban van. A General Motors a csődbe jutás sötét napjait élte, miután az általuk gyártott járművek potenciálisan halálos hibáival kapcsolatos vádakkal volt kénytelen szembesülni.
Miután tizenhárom halálesetnek és 31 balesetnek egy hibás gyújtáskapcsolóhoz lehetett köze, a GM bejelentette, hogy visszahív mintegy 2,6 millió autót. A hiba miatt ezek az autók mozgás közben hirtelen leállhatnak, ami megnehezíti a kormányzást és a fékezést, valamint letiltja a légzsákokat. A GM azt állítja, hogy a járművek biztonságosan vezethetők, míg néhány kritikus azt követeli, hogy az érintett gépjárműveket tiltsák ki az utakról, amíg meg nem javították őket.
Mivel a GM vállalja ezt a hatalmas visszahívást, felmerül a kérdés, hogy a vállalat tisztviselői miért nem jártak el hamarabb, hogy tájékoztassák a nyilvánosságot a Chevy Cobalt és öt másik modellben használt hibás alkatrészről, mielőtt egy biztonságos alternatívával helyettesítették. A szabályozók és a törvényhozók azt vizsgálják, hogy a GM tudott-e a biztonsági kérdésről, és mikor.
Mások, köztük a halottak és sérültek családjai azt szeretnék tudni, miért nem volt képes észrevenni a problémát a szövetségi ügynökség és elrendelni a visszahívást. Mivel a jogi követelések és az esetleges áldozatok száma folyamatosan növekszik, a GM saját belső vizsgálatot folytat annak megállapítására, hogy a probléma megoldása miért tartott több mint egy évtizedig.
Miután tizenhárom halálesetnek és 31 balesetnek egy hibás gyújtáskapcsolóhoz lehetett köze, a GM bejelentette, hogy visszahív mintegy 2,6 millió autót. A hiba miatt ezek az autók mozgás közben hirtelen leállhatnak, ami megnehezíti a kormányzást és a fékezést, valamint letiltja a légzsákokat. A GM azt állítja, hogy a járművek biztonságosan vezethetők, míg néhány kritikus azt követeli, hogy az érintett gépjárműveket tiltsák ki az utakról, amíg meg nem javították őket.
Mivel a GM vállalja ezt a hatalmas visszahívást, felmerül a kérdés, hogy a vállalat tisztviselői miért nem jártak el hamarabb, hogy tájékoztassák a nyilvánosságot a Chevy Cobalt és öt másik modellben használt hibás alkatrészről, mielőtt egy biztonságos alternatívával helyettesítették. A szabályozók és a törvényhozók azt vizsgálják, hogy a GM tudott-e a biztonsági kérdésről, és mikor.
Mások, köztük a halottak és sérültek családjai azt szeretnék tudni, miért nem volt képes észrevenni a problémát a szövetségi ügynökség és elrendelni a visszahívást. Mivel a jogi követelések és az esetleges áldozatok száma folyamatosan növekszik, a GM saját belső vizsgálatot folytat annak megállapítására, hogy a probléma megoldása miért tartott több mint egy évtizedig.